Оголошення про наявність вакантної посади завідувача сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради
Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади завідувача сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
Назва та категорія посади |
Завідувач сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. |
Посадові обов'язки
|
Завідувач сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради здійснює свою роботу відповідно до покладених на нього функціональних обов’язків, а саме: 2.1. Безпосередньо здійснює загальне керівництво діяльністю сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради (далі - Сектор), спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання функцій, покладених на сектор відповідно до законодавства. 2.2. Регулює та контролює взаємодію сектору з відділами виконавчого комітету Солонянської селищної ради, структурними підрозділами Солонянської селищної ради, органами місцевого самоврядування, управлінням соціального захисту населення та іншими підрозділами Дніпровської районної військової адміністрації та Дніпропетровської обласної військової адміністрації, суб’єктами надання соціальних послуг, управлінням Пенсійного фонду України, робочими органами фонду соціального страхування України та органами державної служби зайнятості. 2.3. Організовує роботу сектору щодо надання якісних послуг з соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб (далі ВПО) з максимальною зручністю та мінімальними затратами, згідно з вимогами до чинного законодавства. 2.4. Проводить особистий прийом відвідувачів, приймає рішення щодо розв’язання нагальних питань та проблем внутрішньо переміщених осіб. 2.5. Надає консультації внутрішньо переміщеним особам стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання державних допомог, компенсацій, грошових виплат, соціальних послуг, пільг та інших соціальних виплат, передбачених діючим законодавством. 2.6. Здійснює розгляд звернень громадян. Готує відповіді на звернення та забезпечує своєчасне та якісне їх надання. 2.7. Організовує підготовку проєктів розпоряджень голови селищної ради стосовно діяльності сектору у сфері соціального захисту внутрішньо переміщеним осіб. 2.8. Керує розробкою проєктів програм, аналітичних матеріалів, комплексних заходів, пропозицій у сфері діяльності сектору. 2.9. Здійснює написання програм, проєктів стосовно покращення умов перебування внутрішньо переміщеним осіб у громаді, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів грантових програм. 2.10. Здійснює внутрішній облік внутрішньо переміщених осіб та надає звіти селищному голові, його заступникам, начальнику відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради, заступнику начальника відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради. 2.11. Нараховує соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам, зокрема щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. 2.12. Формує перелік пунктів безоплатного тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, координує розселення на тимчасове проживання внутрішньо переміщених осіб на території громади. 2.13. Здійснює облік внутрішньо переміщених осіб в МКП (місцях компактного поселення) та місцях тимчасового перебування, в тому числі у будівлях та приміщеннях комунальної власності. 2.14. Організовує та контролює роботу, пов’язану з розробленням та реалізацією заходів, спрямованих на соціальну підтримку внутрішньо переміщених осіб, оздоровлення та відпочинку дітей. 2.15. Організовує, у разі потреби, соціальний супровід фахівцями із соціальної роботи, внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. 2.16. Готує та подає списки внутрішньо переміщених осіб фахівцям комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Солонянської селищної для отримання гуманітарної допомоги. 2.17. Сприяє в допомозі на отримання та передачу внутрішньо переміщеним особам гуманітарної та благодійної допомоги, наданої донорами в умовах воєнного стану в Україні. 2.18. Співпрацює з громадськими організаціями, благодійними фондами з метою соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб. 2.19. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору. 2.20. Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів відповідно до встановленого порядку. 2.21. Вживає заходів щодо усунення дискримінації за ознакою статі відповідно до законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, з числа ВПО та протидії дискримінації. 2.22. Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього службового розпорядку, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у секторі. 2.23. Приймає в межах компетенції заходи щодо запобігання та протидії корупції. 2.24. Забезпечує захист персональних даних громадян з числа ВПО, які отримують державні допомоги, компенсації та інші послуги з соціальної підтримки населення. 2.25. Виконує роботу з вхідними, вихідними та внутрішніми документами у відповідності з вимогами до чинного законодавства. 2.26. Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і звітність з питань, що належать до компетенції сектору. 2.27. Слідкує за дотриманням термінів виконання доручень, розпоряджень, листів, що знаходяться у секторі на контролі. 2.28. Видає громадянам посвідчення про встановлений статус особи деяким категоріям громадян відповідно до законодавства. 2.29. Подає клопотання про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня». 2.30. Забезпечує ведення обліку багатодітних сімей. 2.31. Веде облік пільгової категорії населення. 2.32. Виконує інші завдання та доручення керівництва. 2.33. Зобов’язаний виконувати свої обов'язки і функції компетентно і ефективно у відповідності до законів або адміністративних положень і з повною доброчесністю. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 6050,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Інформація про призначення на посаду |
Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади завідувача сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду завідувача сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку. |
Кваліфікаційні вимоги |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років. |
Перелік документів, необхідних для участі у співбесіді
|
- Заява. - Заповнена особова картка П2-ДС. - Документ, що підтверджує наявність громадянства України. - Документ про освіту. - Трудова книжка. - Резюме довільної форми. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо). Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 27 грудня 2022 року по 09 січня 2023 року включно за адресою: вул. Гагаріна, 7, смт Солоне, до 17.00 год 09 січня 2023 року. |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
Необхідні особистісні якості |
Комунікабельність, повага до інших. |
Необхідні ділові якості |
Діалогове спілкування, стресостійкість. |
Уміння працювати з комп’ютером |
Основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet. |
Професійні знання |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
Знання законодавства
|
Документи, які регламентують діяльність державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради: Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти. Внутрішні документи: Розпорядження селищного голови; Рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; Положення відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради, Положення сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради; посадова інструкція завідувача сектору по роботі з внутрішньо переміщеними особами відділу соціального захисту населення Солонянської селищної ради. Повинен знати: Основи права та психології; інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки. |
Місце, дата та час початку проведення співбесіди |
смт Солоне, вул. Гагаріна, 7 Дніпровського району Дніпропетровської області , приміщення актової зали, 11 січня 2023 року, початок о 10.00 год. |
Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади |
Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю, 3-04-12 |