оголошення
Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами і доповненнями, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади спеціаліста І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1 (одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Спеціаліст І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Посадові обов'язки

 

Ведення діловодства зі звернень громадян:

реєстрація вхідних запитів, заяв та звернень громадян, організація їх розгляду та забезпечення контролю за дотриманням термінів їх виконання;

приймання, перевірка, реєстрація та відправлення вихідної документації адресату.

Ведення архівної справи:

організація і забезпечення приймання документів від структурних підрозділів, нагромаджування архівних документів, їх облік, зберігання та користування ними;

здійснення контролю за станом зберігання та правильністю оформлення документів у структурних підрозділах;

надання консультації працівникам структурних підрозділів про порядок формування, підготовки і здавання матеріалів до архіву;

участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ;

перевірка відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою;

ведення обліку документів архівного фонду та щорічна підготовка відомостей про їх кількість відповідній державній архівній установі;

проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні;

 складання та подання на розгляд експертної комісії проектів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу), актів про вилучення для знищення документів, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);

організація користування архівними документами, підготовка архівних довідок, копій, витягів з документів;

підготовка для передавання та транспортування документів до відповідної державної архівної установи;

складання встановленої звітності щодо ведення архівної справи;

здійснення контролю за станом документів архіву та додержання у приміщенні архіву умов, необхідних для забезпечення зберігання документів.

Підготовка відповідей на листи, запити тощо, які відносяться до компетенції  спеціаліста.

Ведення обліку канцелярських товарів.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 7585,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

 Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду спеціаліста І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

Вільне володіння державною мовою.

Проходження тесту на цифрову грамотність для громадян.

Без вимог до стажу роботи.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

Заява.

Заповнена особова картка П2-ДС.

Документ, що підтверджує наявність громадянства України.

Документ про освіту.

Трудова книжка.

Сертифікат національного тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм 1.0» та «Цифрограм 2.0».

Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 15 календарних днів з дня публікації оголошення, з 04 по 18 квітня 2025 року включно за адресою: вул. Задернюка, 3, с-ще Солоне, до 17.00 год 18 квітня 2025 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, сумлінність, стресостійкість.

Необхідні ділові якості

Дисциплінованість, якість виконання роботи, продуктивність праці.

Уміння працювати з комп’ютером

Основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

 Документи, які регламентують діяльність спеціаліста І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: розпорядження селищного голови; рішення селищної ради та виконавчого комітету селищної ради; положення відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради; посадова інструкція спеціаліста І категорії відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету Солонянської селищної ради.

Повинен знати: інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

С-ще Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області, кабінет селищного голови, 22 квітня 2025 року, початок о 09.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   адреса, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету, вул. Задернюка, 3, с-ще Солоне, Дніпровського району Дніпропетровської області.

Виконавчий комітет Солонянської селищної ради