Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність тимчасово не зайнятої посади спеціаліста ІІ категорії відділу земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1 (одна) штатна одиниця.

ОПИС ТИМЧАСОВО НЕ ЗАЙНЯТОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Спеціаліст ІІ категорії відділу земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

  • Спеціаліст ІІ категорії відділу земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради:
  • Одержує від структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час погодження документів при розгляді питань у галузі земельних відносин.
  • Знає загальну площу земель в межах території громади і землекористувачів, що знаходяться на його території.
  • Здійснює контроль за додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання.
  • Готує матеріали для оформлення договорів на право тимчасового користування землею, в тому числі на умовах оренди, готувати відповідні проекти договорів оренди.
  • Здійснює моніторинг сплати орендної плати від фізичних та юридичних осіб. За виявленими фактами несплати готує відповідні попереджувальні листи боржникам, з подальшим поданням інформації на юридичний відділ для ініціювання розгляду даного питання в судовій площині.
  • Узагальнює на території громади облік і звітність, як державну так і відомчу, у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель та подавати її в установлені терміни до органів статистики.
  • Веде земельно-кадастрову документацію.
  • Постійно відслідковує зміни в земельнооблікових документах внаслідок надання або вилучення земельних ділянок, зміни власників при цивільно-правових угодах та інформує державну податкову інспекцію.
  • Бере участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.
  • Готує та вносить на розгляд селищної ради пропозиції та проєкти рішень із земельних питань, готує проекти рішень на розгляд виконавчого комітету із земельних питань, готує розпорядження.
  • Видає довідки фізичним особам про наявність/відсутність членства у особистому селянському господарстві.
  • Розглядає земельні спори, готує проєкти рішень та висновків по цих спорах згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».
  • Контролює питання узгодження меж суміжних землевласників та землекористувачів при розробленні проєктів землеустрою/технічної документації із землеустрою для передачі земельних ділянок у власність /оренду.
  • Веде прийом громадян, надає консультації та допомогу мешканцям у реалізації прав на землю, готує викопіювання з публічної кадастрової карти, повний перелік документів, необхідний для прийняття рішення із земельних питань.
  • Здійснює підготовку інформацій, звітів, надання відповідей на звернення та клопотання від юридичних та фізичних осіб.
  • У разі здійснення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів селищної ради, здійснює роботу з розробки відповідного регуляторного акта та офіційним його оприлюдненням, відповідно до законодавства (аналіз регуляторного впливу, тест малого підприємництва).
  • Дотримується правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету, правил і норм охорони праці.
  • Інформує селищного голову та начальника відділу  земельних відносин про результати діяльності.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4650,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Посада спеціаліста ІІ категорії відділу земельних відносин є тимчасовою до фактичного виходу на роботу працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття тимчасово не зайнятої посади спеціаліста ІІ категорії земельного відділу виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на тимчасово не зайняту посаду спеціаліста ІІ категорії земельного відділу виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • Заява.
  • Заповнена особова картка П2-ДС.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 11 по 24 липня 2023 року включно за адресою: вул. Гагаріна, 7, смт Солоне, до 17.00 год 24 січня 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача, досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність спеціаліста ІІ категорії відділу земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради :

Зовнішні документи: Конституція України; «Земельний кодекс України», закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про землеустрій», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану» від 21.04.2022 № 2211-ІХ, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану», Наказ Державного Комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548 «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель», інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: Розпорядження селищного голови; рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; Положення відділу земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради; посадова інструкція спеціаліста ІІ категорії відділу земельних відносин виконавчого комітету.

Повинен знати: Інструкцію з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Гагаріна, 7 Дніпровського району Дніпропетровської області , кабінет селищного голови, 25 липня 2023 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань тимчасово не зайнятої посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю,

3-04-12

 

Фото без опису