Фото без описуВідповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.

 

 

 

 

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Державний реєстратор відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до п’ятої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

Державний реєстратор відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та покладених на нього функціональних обов’язків, а саме:

1. Встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

  • відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;
  • відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;
  • відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), відомостям, що містяться у поданих документах;
  • наявність обтяжень прав на нерухоме майно;
  • наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

2. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

3. Під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 01 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;

4. Під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінету Міністрів України;

5. Відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав;

6. Присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;

7. Виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

8. Формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

9.  Формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;

10. Надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених Законом  України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

11. Здійснює взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

12. Приймає та видає документи, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав;

13. Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а саме:

  • вносить пропозиції щодо удосконалення роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;
  • здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

14. Зберігає державну та комерційну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання службових обов'язків, а також іншу інформацію, яка згідно із законодавством, не підлягає розголошенню;

15. Систематично займається підвищенням професійного рівня, вивчає нормативно-правові акти у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бере  участь у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо), у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

16. Здійснює інші повноваження, відповідно до законодавства, виконує інші завдання у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

17. Якщо під час проведення державної реєстрації у державного реєстратора  реєстрації прав на нерухоме майно виникає сумнів щодо справжності поданих документів, то державний реєстратор реєстрації прав на нерухоме майно зобов'язаний повідомити про це правоохоронні органи.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5400,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації. Стаж роботи на посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  1. Заява.
  2. Заповнена особова картка П2-ДС.
  3. Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  4. Документ про освіту.
  5. Трудова книжка.
  6. Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 20 грудня 2022 року по 02 січня 2023 року включно за адресою: вул. Гагаріна, 7, смт Солоне, до 17.00 год 02 січня 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача, досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради :

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: Розпорядження селищного голови; Рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; Положення відділу державної реєстрації виконавчого комітету Солонянської селищної ради; посадова інструкція державного реєстратора відділу державної реєстрації виконавчого комітету.

Повинен знати: Основи психології; інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Гагаріна, 7 Дніпровського району Дніпропетровської області , приміщення актової зали, 03 січня 2023 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю,

3-04-12