Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Солонянська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу Солонянської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Головний спеціаліст фінансового відділу Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

- Приймає участь у розробленні Програми соціально-економічного та культурного розвитку територіальної громади на відповідний період.

- Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів граничні обсяги видатків на відповідний бюджетний період.

- Проводить під час складання і розгляду проєкту селищного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо відповідності такого проєкту меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів та надає пропозиції начальнику відділу про включення бюджетних запитів головних розпорядників до проєкту селищного бюджету.

- Бере участь у формуванні прогнозу селищного бюджету на середньостроковий період:

- проводить під час складання і розгляду прогнозу селищного бюджету аналіз бюджетних пропозицій, поданих головними розпорядниками коштів;

- складає розрахунки обсягів видатків.

- Готує зведення по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з селищного бюджету.

- Розробляє помісячний розподіл видатків селищного бюджету по загальному і спеціальному фондах на новий бюджетний рік.

- Організовує та виконує роботу по складанню селищного бюджету, розрахунків до нього, пояснювальних записок, та подає його в установлені терміни до департаменту фінансів облдержадміністрації.

- У разі несвоєчасного прийняття рішення про бюджет на новий бюджетний період складає тимчасовий розпис асигнувань, фінансування та кредитування загального і спеціального фондів на термін, узгоджений з начальником фінансового відділу.

- Здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства бюджетними установами за галуззю «Освіта» на всіх стадіях бюджетного процесу.

- Здійснює моніторинг за споживанням енергоносіїв бюджетними установами та надає інформацію до департаменту фінансів облдержадміністрації.

- Виконує роботу по складанню річного звіту, пояснювальної записки за закріпленими галузями відповідно до програмного забезпечення АІС «Місцеві бюджети».

- Виконує контрольні поточні та постійні завдання департаменту фінансів облдержадміністрації з питань планування, уточнення, виконання селищного бюджету за галуззю «Освіта».

- Перевіряє проекти кошторисів бюджетних установ, розрахунків до них, паспорта бюджетних програм та вносить при необхідності корективи по закріплених галузях.

- Готує аналітичні доповідні записки про підсумки виконання кошторисів закріплених галузей та надає місячну, квартальну та річну звітність до департаменту фінансів облдержадміністрації.

- Вживає в межах повноважень заходи щодо виконання селищного бюджету та ефективного використання бюджетних коштів, здійснює аналіз використання бюджетних коштів та підготовку пропозицій щодо формування оптимальної мережі бюджетних установ.

- Організовує та забезпечує роботу щодо звітності про виконання селищного бюджету.

- Проводить аналітичну роботу, а саме:

- за дорученням начальника фінансового відділу здійснює аналіз окремих показників селищного бюджету в частині видатків;

- Здійснює контрольні функції щодо:

- виконання видаткової частини селищного бюджету;

- отримання вимог бюджетного законодавства, законів, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень селищної ради, наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України з питань складання та виконання бюджету.

- Розглядає, у межах компетенції, проєкти законодавчих та нормативних актів та подає на розгляд начальника фінансового відділу свої зауваження та пропозиції.

- Забезпечує підготовку інформації щодо виконання селищного бюджету для висвітлення на Веб-сайті.

- Бере участь у підготовці матеріалів до виступу начальника відділу на засіданнях постійних комісій селищної ради та на сесіях селищної ради з питань щодо проекту селищного бюджету на відповідний бюджетний рік, внесення змін до рішення про бюджет, звіту про виконання.

- Бере участь у складанні плану роботи фінансового відділу на відповідний період та дотримується термінів його виконання.

- В разі відсутності заступника начальника відділу виконує обов'язки по його заміщенню.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5200,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади головного спеціаліста фінансового відділу Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду головного спеціаліста фінансового відділу Солонянської селищної, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 15 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді


 


 


 


 

 

- Заява.

- Заповнена особова картка П2-ДС.

- Документ, що підтверджує наявність громадянства України.

- Документ про освіту.

- Трудова книжка.

- Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 15 по 28 листопада 2023 року включно за адресою: вул. Задернюка, 3, смт Солоне, до 17.00 год 28 листопада 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших.

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість.

Уміння працювати з комп’ютером

Основні принципи роботи на комп’ютері, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel) та з програмним забезпеченням АІС «Місцеві бюджети».

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність головного спеціаліста фінансового відділу Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: розпорядження селищного голови; рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; положення фінансового відділу Солонянської селищної ради; посадова інструкція головного спеціаліста фінансового відділу Солонянської селищної ради.

Повинен знати: інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області , кабінет селищного голови, 29 листопада 2023 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю виконавчого комітету

096 404 58 83


 

Солонянська селищна рада

Фото без опису