Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами і доповненнями, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до п’ятої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

  • Забезпечує консультування суб’єктів звернень, надає вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.
  • Здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.
  • Видає результати адміністративної послуги.
  • Забезпечує взаємодію з суб’єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури.
  • Контролює дотримання суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.
  • Забезпечує інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
  • Реєструє, вносить інформацію в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формує адміністративну справу.
  • Здійснює обробку, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.
  • Отримує письмову згоду від фізичних осіб на обробку персональних даних, роз’яснює порядок та підстави   для обробки персональних даних, повідомляє про їх права та мету обробки персональних даних.
  • Забезпечує захист персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.  
  • Здійснює зняття документів з контролю на основі надання адміністративної послуги.
  • Здійснює моніторинг надання адміністративних послуг, готує статистичні звіти та аналітичну інформацію начальнику відділу ЦНАП.
  • Надає консультації в телефонному режимі та через Інтернет.
  • Інформує начальника відділу ЦНАП, про порушення вимог законодавства з питань функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг».
  • Готує пропозиції начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.
  • Формує та веде автоматизовану систему діловодства.
  • Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законодавством.
  • Розглядає  справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
  • Оформлює та передає реєстраційні справи, що були видані, оформлені або отримані адміністратором під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних та фізичних осіб-підприємців суб’єктам державної реєстрації прав, які забезпечують їх зберігання.
  • Проводить опитування, анкетування мешканців.
  • Приймає участь у виїзному обслуговуванні з надання адміністративних, інших публічних послуг із застосуванням спеціального обладнання – мобільного автоматизованого робочого місця («Мобільний офіс»).

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5400,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

 Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

 Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • Заява.
  • Заповнена особова картка П2-ДС.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 15 календарних днів з дня публікації оголошення, з 06 по 20 листопада 2023 року включно за адресою: вул. Гагаріна, 7, смт Солоне, до 17.00 год 20 листопада 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших.

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість.

Уміння працювати з комп’ютером

Основні програми роботи на комп’ютері.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

 Документи, які регламентують діяльність адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: розпорядження селищного голови; рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; положення відділу «Центр надання адміністративних послуг» Солонянської селищної ради; посадова інструкція адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради.

Повинен знати: інструкція з діловодства; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Гагаріна, 7 Дніпровського району Дніпропетровської області , кабінет селищного голови, 22 листопада 2023 року, початок о 09.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю,

3-04-12

Виконавчий комітет Солонянської селищної ради

Фото без опису