Фото без опису

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради  – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних плуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до п’ятої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

  • Консультування суб’єктів звернень, надання вичерпної інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.
  • Прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.
  • Видача результатів адміністративної послуги.
  • Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури.
  • Контроль за дотриманням суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.
  • Забезпечення інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
  • Реєстрація, внесення інформації в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формування адміністративної справи.
  • Обробка, збір, реєстрація накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.
  • Отримання письмової згоди від фізичних осіб на обробку персональних даних,  роз’яснення   порядку   та   підстави   для   обробки   персональних  даних, повідомляти про їх права та мету обробки персональних даних.
  • Забезпечення захисту персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.  
  • Зняття документів з контролю на основі надання адміністративної послуги.
  • Моніторинг надання адміністративних послуг, підготовка статистичних звітів та аналітичної інформації начальнику відділу ЦНАП.
  • Надання консультації в телефонному режимі та через Інтернет.
  • Інформувати начальника відділу ЦНАП, про порушення вимог законодавства з питань функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг».
  • Підготовка пропозицій начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.
  • Формування та ведення автоматизованої системи діловодства.
  • Складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законодавством.
  • Розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
  • Оформлення та передача реєстраційних справ, що були видані, оформлені або отримані адміністратором під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних та фізичних осіб-підприємців суб’єктам державної реєстрації прав, які забезпечують їх зберігання.
  • Проведення опитування, анкетування мешканців.
  • Участь у виїзному обслуговуванні з надання адміністративних, інших публічних послуг із застосуванням спеціального обладнання – мобільного автоматизованого робочого місця («Мобільний офіс»).
  • Здійснення із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру оформлення і видачі громадянам України, які постійно проживають в Україні, паспорта громадянина України в формі ID-картки.
  • Здійснення оформлення і видачу громадянам України, які постійно проживають в Україні, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5400,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

   Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

   Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • Заява.
  • Заповнена особова картка П2-ДС.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 01 по 14 серпня 2023 року включно за адресою: вул. Гагаріна, 7, смт Солоне, до 17.00 год 14 серпня 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших.

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість.

Уміння працювати з комп’ютером

Основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом  Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

    Документи,   які   регламентують   діяльність адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: Розпорядження селищного голови; Рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; Положення відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету; посадова   інструкція адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету.

Повинен знати: Основи права та психології; інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Гагаріна, 7 Дніпровського району Дніпропетровської області , кабінет селищного голови, 15 серпня 2023 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю,

3-04-12