Оголошення про вакантну посаду

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Солонянська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади спеціаліста І категорії служби у справах дітей Солонянської селищної ради – 1 (одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

 

Назва та категорія посади

Спеціаліст І категорії служби у справах дітей Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Посадові обов'язки

 

  • Забезпечення організації та проведення заходів до Міжнародного Дня захисту дітей, Дня усиновлення, Новорічних свят.
  • Ведення особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
  • Формування та своєчасне доповнення особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
  • Участь у влаштуванні дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на виховання та спільне проживання під опіку, піклування, у прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу та у вибутті з них.
  • Внесення інформації щодо дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування до ЄІАС «Діти».
  • Підготовка інформації, аналітичних довідок про стан справ щодо виконання законодавчих актів у сфері опіки, піклування, розвитку сімейних форм виховання.
  • Участь в організації та проведенні нарад, семінарів,  конференцій з питань, що віднесені до компетенції служби.
  • Забезпечення здійснення заходів щодо захисту прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та відповідальність за їх дотримання.
  • Участь у підготовці статистичної звітності відповідно до законодавства та міжнародних стандартів.
  • Планування та розробка поточних планів асигнувань, складання кошторису витрат на утримання служби у справах дітей.
  • Застосування комп'ютерних та інших сучасних технічних засобів та технологій обліково-обчислювальних робіт.
  • Забезпечення відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання  зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни.
  • Здійснення контролю за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів, використанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування податків до державного бюджету та інших платежів, дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов'язань, стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.
  • Забезпечення організації проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам.
  • Забезпечення збереження матеріально-технічних засобів, наданих у користування.
  • Дотримання бухгалтерського обліку в бюджетних установах.
  • Отримання бюджетних призначень на підставі рішення про селищний бюджет на відповідний рік, доведення їх до одержувачів коштів.
  • Забезпечення додержання бюджетного законодавства при взятті та  реєстрації бюджетних зобов’язань в органах Державної казначейської служби України, здійсненні платежів по ним.
  • Звітування про цільове використання коштів, виділених на дитячі програми та утримання служби.
  • Ведення обліку бюджетних коштів, що надходять до служби, а також матеріальних цінностей.
  • Проведення своєчасного відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх пересуванням.
  • Забезпечення додержання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги при закупівлі за бюджетні кошти, достовірність даних підтверджуючих документів, що формуються та подаються у процесі казначейського обслуговування.
  • Проведення обліку результатів господарсько-фінансової діяльності служби.
  • Виконання розрахунків та перерахунків, пов’язаних з виплатою заробітної плати, податків та утримувань.
  • Перерахунок податків та зборів (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.
  • Ведення аналітичного обліку витрат по бюджетним коштам служби, складання меморіальних ордерів, ведення Головної книги.
  • Складання та подання у встановлені строки щомісячної, квартальної та річної звітностей.
  • Проведення виплат по авансовим звітам та відрядженням, видача довіреностей на отримання товарно–матеріальних цінностей, ведення їхнього обліку.
  • Забезпечення зберігання бухгалтерських документів, оформлення та передача їх до архіву.
  • Ведення реєстру публічної інформації, володільцем якої є служба у справах дітей.
  • Виконання інших доручень начальника служби.
  • Взаємодія з органами поліції, прокуратури, судовими органами, управліннями, службами, відділами селищної ради та її виконавчими органами, навчальними закладами, підприємствами та організаціями, забезпечення виконання поставлених завдань щодо реалізації заходів, спрямованих на захист прав дітей.

Умови оплати праці

Посадовий оклад спеціаліста І категорії служби – 7585,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на  заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії служби у справах дітей Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду спеціаліста І категорії служби у справах дітей Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на заміщення вакантної посади у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

  • Вища освіта не нижче ступеня бакалавра. Вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи.
  • Проходження тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм» та «Цифрограм 2.0».

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • Заява.
  • Заповнена особова картка П2-ДС.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Сертифікат національного тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм» та «Цифрограм 2.0».
  • Резюме довільної форми.
  • Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 09 по 22 жовтня 2024 року включно за адресою: вул. Задернюка, 3, селище Солоне, до 17.00 год 22 жовтня 2024 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, сумлінність, стресостійкість.

Необхідні ділові якості

Дисциплінованість, якість виконання роботи, продуктивність праці.

Уміння працювати з комп’ютером

Основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність спеціаліста І категорії служби у правах дітей Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; Бюджетний кодекс України, Податковий кодекс України,  акти Президента України та Кабінету Міністрів України; накази Міністерства Фінансів України; закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти»; інструкції про ведення бухгалтерського обліку, з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно – матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу.

Внутрішні документи: рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; розпорядження селищного голови; положення про службу у справах дітей Солонянської селищної ради; посадова   інструкція спеціаліста І категорії  служби у справах дітей Солонянської селищної ради; накази начальника служби у справах дітей Солонянської селищної ради.

     Повинен знати: інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

Селище Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області, кабінет селищного голови, 24 жовтня 2024 року, початок о 09.00 год.