Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1 (одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Начальник відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Посадові обов'язки

 

  • Забезпечення проведення державної політики в інформаційній сфері, цифровізації та цифрової трансформації на території Солонянської територіальної громади.
  • Здійснення збору та аналітичної обробки даних щодо цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації, у тому числі щодо стану цифрового розвитку Солонянської громади, інформування керівництва Солонянської селищної ради про актуальний стан цифровізації, підготовка відповідних матеріалів.
  • Моніторинг нових тенденцій та засобів впливу на цифровий розвиток і цифрову трансформацію, проєктів і програм інформатизації, ініціатив цифрового розвитку тощо, підготовка пропозицій щодо можливості їх реалізації в Солонянській громаді.
  • Своєчасне публікування нормативних документів селищної ради на офіційному сайті.
  • Інформування населення про діяльність селищної ради, виконавчого комітету, роботу сесій, постійних комісій, депутатську діяльність.
  • Здійснення, аналіз та подача узагальненених результатів опитування громадської думки щодо діяльності органу місцевого самоврядування.
  • Інформаційно-технічне забезпечення офіційного сайту селищної ради та сторінок у соціальних мережах.
  • Підготовка до випуску інформаційних дайджестів, довідників, брошур та публікацій, офіційних вітань у пресі з нагоди державних і професійних свят.
  • Підготовка огляду найважливіших подій в житті Солонянської територіальної громади, відповідних інформаційно-аналітичних документів.
  • Участь у підготовці інформаційних брошур щодо діяльності Солонянської селищної ради, які сприяють розширенню міжмуніципальних, міжгалузевих та міжнародних відносин громади.
  • Участь у підготовці щорічного звіту селищного голови.
  • Робота з текстами: видалення застарілої інформації, обробка та внесення актуальної інформації до сайту Солонянської територіальної громади.
  • Забезпечення оперативного реагування на критичні публікації, виступи, повідомлення тощо.
  • Супровід етапів проведення та голосування за проєкти Громадського бюджету Солонянської селищної ради, участь у підготовці та проведенні інформаційної кампанії щодо проведення Громадського бюджету.
  • Технічний супровід та адміністрування сервісу «Електронні консультації з громадськістю» на веб-платформі «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (e-Dem) з метою забезпечення легкого і зручного доступу мешканців громади до використання базових інструментів електронної демократії.

Умови оплати праці

Посадовий оклад начальника відділу – 10947,00 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади начальника відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги начальника відділу

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. Вільне володіння державною мовою.

Проходження тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм» та «Цифрограм 2.0».

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше  2 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

Заява.

Заповнена особова картка П2-ДС.

Документ, що підтверджує наявність громадянства України.

Документ про освіту.

Трудова книжка.

Сертифікат національного тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм» та «Цифрограм 2.0».

Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 15 календарних днів з дня публікації оголошення, з 30 липня по 13 серпня 2024 року включно за адресою: вул. Задернюка, 3, смт Солоне, до 17.00 год 13 серпня 2024 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, сумлінність, стресостійкість.

Необхідні ділові якості

Дисциплінованість, якість виконання роботи, продуктивність праці.

Уміння працювати з комп’ютером

Добре володіння пакетом MS Office (Word, Excel, Pover, Point, Access), графічні редактори, обізнаність у питаннях інформаційної та цифрової безпеки, кібергігієни. Впевнений користувач щодо роботи з електронними таблицями, цифровими календарями та інструментами для відео конференцій. Робота з  Google документами.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність начальника відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: розпорядження селищного голови; рішення селищної ради та виконавчого комітету селищної ради; положення відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради; посадова інструкція начальника відділу цифрової трансформації та комунікацій виконавчого комітету Солонянської селищної ради.

Повинен знати: інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області, кабінет селищного голови, 15 серпня 2024 року, початок о 10.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   адреса, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю, селище Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області.

 

Начальник відділу        

організаційно-кадрової роботи,

діловодства та контролю

Людмила ДАРМОСТУК

Фото без опису