Шановні жителі громади!

Ось і завершився 2020 рік, який був наповнений різноманітними подіями та досягненнями. Як годиться по закінченню року, підіб’ємо підсумки роботи Солонянської селищної ради, адже нам є про що розповісти та поділитись гарними результати. Щотижня ми будемо публікувати статистичні дані щодо роботи відділів та підрозділів Солонянської селищної територіальної громади.

Розпочнімо із детального звіту про роботу відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Солонянської селищної ради за період із 01.01.2020 по 31.12.2020 року.

За звітній період у відділі ЦНАП було надано 7794 адміністративні послуги. Найбільш актуальними та затребуваними для жителів Солонянської громади виявились наступні адміністративні послуги:

  • видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб – 1503
  • надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 1018
  • державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 765
  • видача довідки про реєстрацію місця проживання (додаток 13) – 714
  • реєстрація місця проживання / перебування - 490
  • видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 389
  • державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно – 365
  • внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу – 239
  • надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) – 238
  • видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) – 192
  • вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 192
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 169
  • видача довідки з Державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями – 150
  • видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки – 103
  • державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням – 100
  • надання державної допомоги на дітей одиноким матерям – 73
  • надання державної допомоги при народженні дитини - 64
  • надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 63.

Також у 2020 році розширено перелік надання адміністративних послуг. Відтепер мешканці громади можуть отримати 149 адміністративних послуг різноманітного характеру у приміщенні відділу ЦНАП.

Пропонуємо Вам пройти анкетування та оцінити якість надання адміністративних послуг у Солонянській громаді.

Фото без опису