Детальний звіт щодо роботи відділу ЦНАП виконавчого комітету Солонянської селищної ради за період з 01.11.2019 по 29.11.2019 року.

За звітний період у відділі ЦНАП Солонянської селищної ради було надано 272 адміністративні послуги. Серед них: 

  • виконавчий комітет Солонянської селищної ради - 242 
  • відділ Держгеокадастру - 12
  • відділ ГУ Державної міграційної служби - 8
  • відділ містобудування, архітектури та ЖКГ - 8
  • управління соціального захисту населення - 2 

 

Найбільш затребувані та актуальні:

  • видача довідки про реєстрацію місця проживання особи - 72
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 49
  • реєстрація місця проживання - 43
  • видача довідки про зареєстрованих в житловому приміщенні осіб - 24
  • державна реєстрація права власності на нерухоме майно - 23
  • надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку - 10
  • вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- та 45-ти річного віку - 8

 

У приміщенні ЦНАП щовівторка веде консультативний прийом громадян головний спеціаліст сектору матеріального забезпечення відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Дніпровського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області Козар Олена В’ячеславівна.

 

Ми не зупиняємося на досягнутому та продовжуємо збільшувати кількість адміністративних послуг задля комфорту мешканців нашої громади.

Фото без опису