Детальний звіт щодо роботи відділу ЦНАП за період з 01.11.2019 по 29.11.2019 року
Детальний звіт щодо роботи відділу ЦНАП виконавчого комітету Солонянської селищної ради за період з 01.11.2019 по 29.11.2019 року.
За звітний період у відділі ЦНАП Солонянської селищної ради було надано 272 адміністративні послуги. Серед них:
- виконавчий комітет Солонянської селищної ради - 242
- відділ Держгеокадастру - 12
- відділ ГУ Державної міграційної служби - 8
- відділ містобудування, архітектури та ЖКГ - 8
- управління соціального захисту населення - 2
Найбільш затребувані та актуальні:
- видача довідки про реєстрацію місця проживання особи - 72
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 49
- реєстрація місця проживання - 43
- видача довідки про зареєстрованих в житловому приміщенні осіб - 24
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно - 23
- надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку - 10
- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- та 45-ти річного віку - 8
У приміщенні ЦНАП щовівторка веде консультативний прийом громадян головний спеціаліст сектору матеріального забезпечення відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Дніпровського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області Козар Олена В’ячеславівна.
Ми не зупиняємося на досягнутому та продовжуємо збільшувати кількість адміністративних послуг задля комфорту мешканців нашої громади.