ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ ПО ІНВАЛІДНОСТІ ОНЛАЙН?
ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ ПО ІНВАЛІДНОСТІ ОНЛАЙН?
- АВТОРИЗУЙТЕСЯ в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- ЗАПОВНІТЬ заяву, з випадаючого списка “Вид пенсії” оберіть пункт “По інвалідності”.
- ЗАВАНТАЖТЕ заздалегідь відскановані документи та натисніть “Сформувати заяву”.
- ПЕРЕВІРТЕ внесені до заяви дані та натисніть “Підписати та відправити до ПФУ”.
- ПЕРЕГЛЯНУТИ статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці “Мої звернення”.
ЯКІ ВИМОГИ ДО СКАНУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ?
- Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
- Формат файлу: JPG, JPEG, PDF.
- Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл.
- Скан-копії виготовляються з оригіналів документів.
- Скан-копія повинна бути кольорова, чітка, розбірлива та придатна для читання.
- Назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.