Практикум для освітян: стратегія, індикатори, моніторинг
Сьогодні у Центрі активності громадян відбувся практикум «Стратегія розвитку закладу освіти: індикатори і моніторинг», який об’єднав керівників закладів загальної середньої освіти нашої громади.
Мета заходу - надати керівникам дієві інструменти для ефективного оцінювання поступу в реалізації стратегій розвитку освітніх закладів.
Учасники зосередили увагу на таких важливих аспектах:
- розглянули мету, завдання моніторингу та його ключові складові, обговорили моделі самооцінювання, які можна впроваджувати в освітньому процесі;
- опрацювали правила самооцінювання якості освітньої діяльності за різними напрямами, що допомагають об’єктивно оцінити стан справ у закладі;
- почули надихаючий досвід від Лілії Миколаївни Водоп’янової, керівника Микільської-на-Дніпрі гімназії, яка поділилася власними напрацюваннями щодо визначення індикаторів та збору даних для моніторингу;
- спільно визначили якісні та кількісні індикатори, які будуть включені до річних планів дій закладів освіти.
Чому це важливо?
Практичний підхід до оцінювання та моніторингу допоможе створити прозору систему аналізу освітньої діяльності, що сприятиме підвищенню якості навчання та розвитку кожного учня.
Дякуємо всім учасникам за активність, обмін досвідом та натхнення! Разом - до нових освітніх вершин!