Звіт про динаміку кол-центру в закладах медицини нашої громади
Нагадуємо, що завдяки підтримці Німеччини у Солонянській лікарні запрацював сучасний кол-центр.
За жовтень – листопад цього року: КНП «Солонянська багатопрофільна лікарня» Солонянської селищної ради – прийняла 1042 дзвінка за жовтень та 841 дзвінок за листопад.
У листопаді цього року КНП Солонянський ЦПМСД було прийнято 1184 дзвінка.
У листопаді 2024 року кількість дзвінків у кол-центрах зменшилася порівняно з жовтнем. Основною причиною цього стало вимкнення електроенергії, що вплинуло на роботу кол-центру та можливості пацієнтів здійснювати дзвінки.
Контактні дані кол-центру та вся оновлена інформація для мешканців Солонянської громади:
067-583-90-01 - для запису до сімейного лікаря та отримання первинної медичної допомоги
067-583-90-02 - для запису на обстеження та до вузькопрофільних спеціалістів
Call-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта». Вам не доведеться довго чекати відповіді та передзвонювати багато разів. Черги за довідками й записом до лікарів теж скасовуються.
До того ж телефоном можна вирішити набагато більше питань:
• дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
• отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
• інформацію про те, де та в який час можна здати аналізи і якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
• інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фибро- та гастроскопії;
• інформацію про безплатні послуги й ліки за програмою медичних гарантій; • перелік документів для отримання довідок;
• адреси та номери телефонів поліклініки й відділень;
• інформацію щодо наявності вакцини;
• інформацію про взаємозамінних лікарів;
• будь-який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою!