Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Виконавчий комітет Солонянської селищної ради, орган місцевого самоврядування
Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): - Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Папір офісний, форматний; Папір офісний, форматний; Коректор-стрічка, 5мм, 6м; Коректор-ручка, 8-12мл; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм; Степлери; Степлери; Скоби для степлера №10, 1000 шт.; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Закладки; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, PVC, 100шт.; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Набір із 4-х текстових-маркерів, водна основа, для виділення тексту, різнокольорові; Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів; Органайзер пластиковий, на 10+ предметів, чорний; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляюча, ширина леза 18 мм; Гумки для видалення написів олівця графітного; Лінійки пластикові, 20-30см; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Змінні стрижні для ручок; Змінні стрижні для ручок; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Маркери; Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці; Затискачі для паперів 19мм, 12шт. в пачці; Кнопки металеві з пластиковим гвіздочком, 50шт.; Коректор рідкий, 20 мл, з пензлем; Картон палітурний А4+ (230х320 мм), 1,5мм (50 арк.в пачці), код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Запит ціни пропозицій (Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».), UA-2024-09-12-006781-a
Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Солонянської селищної ради від 21.12.2023 №1591-38/8 «Про бюджет Солонянської селищної територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: 178 000,00 грн.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні характеристики. Термін постачання – до 10.10.2024року.
Весь товар та комплектуючі перелічені в специфікації, що пропонується для продажу, повинні бути новими, тобто такими, що не відновлювалися та раніше не були в користуванні.
Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 52400, вул. Задернюка,3, селище Солоне Дніпровський район Дніпропетровська область. Поставка Товару відбувається до 10.10.2024 року.
Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Транспортні витрати та розвантаження: за рахунок Постачальника.