Формувальне оцінювання - одна із ефективних стратегії підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Воно передбачає оцінювання під час навчання і «для навчання», включає різноманітні техніки та потребує певних знань, навичок та вмінь вчителя для впровадження.

На базі нашого Центру активності громадян відбулося навчання першої групи педагогів за темою «Формувальне оцінювання». Під час інтенсив-курсу вчителі провели самооцінювання власних щоденних практик, визначили конкретні результати навчальної діяльності за пірамідою мисленєвих навичок, спробували практично застосувати такі техніки формувального оцінювання як «Гра в кубик», «Збір ідей», «Перефразування», «Семінар за Сократом», «Спінер ідей» тощо.

Для закріплення отриманих знань і рефлексії використали такі техніки як «Вправа 3-2-1», «П’ять пальців», «Незавершене речення», «Піца».

Тема формувального оцінювання важлива, актуальна і цікава водночас, тому учасники експрес-курсу висловили бажання продовжити навчання і поглибити знання з розроблення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису