(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-01-013933-a

2. Найменування предмету закупівлі: Послуги з утримання кладовища по вул.Чукмарьова смт Солоне ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги

3. Код ДК 021:2015 - 98370000-7 Поховальні та супутні послуги.

4. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.

5   Розмір бюджетного призначення: 231946,00 грн. (Двісті тридцять одна тисяча дев’ятсот сорок шість гривень 00 коп.) з ПДВ

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік.

6. Найменування замовника: Виконавчий комітет Солонянської селищної ради

7. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 40204292

Категорія замовника – Орган місцевого самоврядування.

8. Місцезнаходження замовника: 52400, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Солоне, вул.Гагаріна, 7

9. Вид предмета закупівлі: закупівля послуг.

10. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

11. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.

Очікувана вартість: 231946,00 грн. (Двісті тридцять одна тисяча дев’ятсот сорок шість гривень 00 коп.) з ПДВ

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для розрахунку очікуваної вартості послуг: Послуги з утримання кладовища по вул.Чукмарьова смт. Солоне ДК 021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, так і ціна відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO».

12. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.

Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений власними потребами замовника та дотримання норм чинного законодавства, вимог нормативних документів. Якість послуг спрямована на задоволення потреб Замовника та здійснюється відповідно до:

  • Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
  • Закону України «Про охорону навколишнього середовища»;
  • Закон України «Про відходи»;
  • Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
  • Закону України «Про охорону праці»;

      -     Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства  від 23 вересня 2003 року  №154 (зі змінами від 16.06.2017 року №151);

       -     Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони  здоров’я України 17.03.2011 №145;

       -     Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг у населених пунктах, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- коммунального господарства України від 14.02. 2012 року №54 (зі змінами від 19.11.2018 року №309);

       -      Методичних рекомендацій з прибирання територій об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 року №213;

       - Державних санітарних правил та норм "Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України" ДСанПіН 2.2.2.028-99 №28 від 01.07.1999;

              -      Інших діючих нормативних документів.

Фото без опису