Газорозподільна компанія регіону отримує звернення від клієнтів, які не можуть сплатити за послуги розподілу за допомогою сервісів банківських та фінансових установ через технічний збій у роботі мобільного оператора «Київстар».

У такій ситуації мешканці Дніпропетровщини мають можливість скористатися особистим кабінетом «Газмережі» — https://my.grmu.com.ua/login та зробити свій вклад в енергетичну стабільність регіону.

Сучасна платформа має багато корисних опцій:

  • передача показань приладів обліку газу;
  • завантаження електронних рахунків за послуги розподілу газу;
  • перегляд історії розрахунків;
  • сплата за доставку енергоресурсу;
  • інформація щодо дати планової повірки лічильника.

Ідентифікація споживача здійснюється за допомогою електронної адреси. Нині майже 37 тис. клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» зареєстровані в особистому кабінеті. Якщо споживачі ще не зареєстровані, газорозподільна компанія області рекомендує зробити це якнайшвидше, аби скористатися перевагами мультифункціонального особистого кабінету. Покрокова відеоінструкція доступна за посиланням: http://surl.li/nudez.

Дніпропетровська філія «Газмережі» дякує клієнтам за відповідальність!

Фото без опису