Увага! Помилка в трудовій - складнощі з нарахування пенсії
Відділ обслуговування громадян No 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що помилки в оформленні трудової книжки – одна з причин відмови в призначенні пенсії або втрати частини страхового стажу, та, відповідно, зменшення розміру пенсійної виплати.
Для того щоб запобігти таким неприємним ситуаціям та уникнути проблем необхідно виконати наступне:
- уважно ознайомтесь з інструкцією до оформлення трудової книжки, яка є на третій сторінці обкладинки цього документа;
- при прийнятті на роботу має бути відповідний запис: дата, назва посади, назва організації чи підприємства, номер та дата наказу, підпис керівника та його прізвище (ПІБ), печатка;
- має бути повний запис про зміну назви підприємства або про реорганізацію, якщо такі зміни відбувались;
- зверніть увагу на те, щоб в трудовій не було «дописів» іншим чорнилом до попередніх записів про прийняття чи звільнення. Такий «допис» важливо правильно оформити окремим записом. Запис має бути завірений – «доданій інформації вірити», печатка та підпис уповноваженої особи;
- при зміні прізвища важливо вказати назву документу, згідно з яким відбувається зміна, вказати ким і коли виданий.
зверніть увагу на правильність назви підприємств, зафіксованих в трудовій книжці, дат, номерів наказів.
Просимо майбутніх пенсіонерів звернути увагу на оформлення та перевірити свою трудову на відповідність всім зазначеним в інструкції вимогам щодо оформлення.
Заступник начальника відділу
обслуговування громадян No6
(сервісний центр)
управління обслуговування громадян
ГУ ПФУ в Дніпропетровській області Лариса ПЕТРУК