Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що у червні минулого року Пенсійним фондом України було розпочато впровадження системи «Автоматичне призначення пенсій». Особливістю даного сервісу є те, що пенсія призначається без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду.

На порталі електронних послуг ПФУ в особистому кабінеті застрахованої особи оновлено блок Комунікації з ПФУ та додано можливість подання «Анкети-заяви на автоматичне призначення пенсії». При переході на зазначену вкладку надається доступна інструкція по заповненню анкети.

В анкеті деякі поля заповнюються автоматично за даними, наявними на порталі, а деяку інформацію необхідно додати в ручному режимі. Після формування анкети до неї необхідно долучити файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та які ідентифікують особу, а саме: паспорт громадянина України, реєстраційну картку платника податків, документи про навчання, трудову книжку, військовий квиток, тощо. Скан-копії повинні бути кольоровими та підкріплюються у відповідних розділах.

Підтвердженням того, що людина виявила бажання подати документи для призначення пенсії в автоматичному режимі є згода на обробку персональних даних, яка надається перед відправкою документів у обробку. Після чого можна натиснути кнопку “Відправити до ПФУ”. Враховуючи, що документи на призначення пенсії подаються через особистий кабінет, вони засвідчується кваліфікованим електронним підписом або системою GOV ID.

Система передбачає зворотній зв’язок, то результати опрацювання звернення, можна побачити у вкладці «Мої повідомлення».

Спеціалісти ПФУ оцифровують та атрибутують надані документи, сформують електронну пенсійну справу, складові якої стануть доступні особі, яка набула статусу пенсіонера, для перегляду в особистому кабінеті у розділі «Моя пенсія».

Процес оцифрування та атрибутування документів, таких як трудова книжка чи інших документів про стаж, можна спростити, якщо подати їх заздалегідь, а саме надіславши для опрацювання скановані копії документів за допомогою сервісу «Надання скан-копії трудової книжки». Зробити це можна незалежно від часу виходу на пенсію, послуга доступна для всіх користувачів, які авторизувалися із кваліфікованим електронним підписом.

Вебпортал Пенсійного фонду України постійно оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною.

 

Начальник відділу

обслуговування громадян №6

(сервісний центр)

управління обслуговування громадян

ГУ ПФУ в Дніпропетровській області                                        Віра ПІДОДВІРНА