Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Солонянської селищної ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади:

  • Заступник начальника фінансового відділу Солонянської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта (економічна) не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи за фахом в фінансовій сфері на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 10-ти років. Знання Конституції України, Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Бюджетного кодексу, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно складання та виконання місцевого бюджету, одержання міжбюджетних трансфертів, практику їх використання. Знання основ діловодства, досконале володіння державною мовою; впевнений користувач ПК, досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica».

       Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку  з відповідними додатками; дві фотокартки 4 х 6 см; копії документів про освіту, копію документа, який посвідчує особу; письмова згода на збір та обробку персональних даних, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції». Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці можна дізнатися за тел. 2-12-68.