Детальний звіт щодо роботи відділу ЦНАП виконавчого комітету Солонянської селищної ради за період з 01. 01. 2021 по 31.01.2021 року
За звітний період у відділі ЦНАП Солонянської селищної територіальної громади було надано 880 адміністративних послуг. Серед них:
- виконавчий комітет Солонянської селищної ради - 598
- відділ Держгеокадастру - 199
- управління соціального захисту населення -–55
- відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Солонянської селищної ради - 23
- відділ ГУ Державної міграційної служби -5
Найбільш затребувані та актуальні:
- видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб -249
- видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (Додаток 13) – 103
- видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - 64
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно - 53
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 49
- реєстрація місця проживання / перебування - 48
- надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку - 46
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) - 2
- надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг -1
- видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки – 16
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням - 13