A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Солонянська громада
Дніпропетровська область, Дніпровський район

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 27.11.2020 15:52
Кількість переглядів: 439

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», виконавчий комітет Солонянської селищної ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад:

  • Начальника відділу державної реєстрації  виконавчого комітету Солонянської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України,  вища юридична освіта не нижче ступеня. Стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 10-ти років. Знання Конституції України, нормативно-правових актів у сфері права, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання», «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», основ діловодства; досконале володіння державною мовою; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

  • Заступник начальника фінансового відділу Солонянської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта (економічна) не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи за фахом в фінансовій сфері на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 10-ти років. Знання Конституції України, Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Бюджетного кодексу, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно складання та виконання місцевого бюджету, одержання міжбюджетних трансфертів, практику їх використання. Знання основ діловодства, досконале володіння державною мовою; впевнений користувач ПК, досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica».

 

  • Спеціаліста І категорії відділу комунальної власності та земельних відносин виконавчого комітету Солонянської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України,  вища освіта не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 5-ти років. Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та діючого законодавства України професійного спрямування; основ діловодства; досконале володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Оцініть, будь ласка, роботу сайту Солонянської селищної територіальної громади

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь