Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», виконавчий комітет Солонянської селищної ради оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради – 1 (одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Назва та категорія посади

Начальник відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради.

Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Посадові обов'язки

 

  • Залучення та супровід проєктів міжнародної технічної допомоги.
  • Пошук проєктних пропозицій, грантів, фондів з фінансуванням проєктів для залучення інвестицій у розвиток громади у всіх сферах.
  • Здійснення адміністративної, інформаційної, організаційно-методичної, консультаційної підтримки у процесі розробки та реалізації проєктів розвитку та відновлення громади. Організація і координація проєктної діяльності в Солонянській селищній територіальній громаді.
  • Супровід та наповнення платформи DREAM (державна цифрова екосистема управління відновленням).
  • Участь в реалізації Стратегії розвитку громади.
  • Реалізація політики у сфері співробітництва Солонянської селищної територіальної громади з іноземними містами-партнерами, міжнародними організаціями, іноземними суб’єктами господарювання та координації співробітництва з територіальними громадами України.
  • Виявлення творчих ініціатив молоді та ініціативних мешканців громади, надання комплексної допомоги в їх просуванні шляхом розробки і реалізації проєктів Громадського бюджету та Шкільного громадського бюджету.

Умови оплати праці

Посадовий оклад начальника відділу – 10947,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади начальника відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги начальника відділу

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. Вільне володіння державною мовою.

Володіння англійською мовою на рівні А2.

Проходження навчання з міжнародної співпраці для громад, проєктного менеджменту, управління проєктним циклом. Проходження тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм» та "Цифрограм 2.0".

Стаж роботи в органах місцевого самоврядування чи стаж роботи на державній службі на керівних посадах в інших сферах управління не менше 2-х років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • Заява.
  • Заповнена особова картка П2-ДС.
  • Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
  • Документ про освіту.
  • Трудова книжка.
  • Сертифікат з проходження навчання проєктного менеджменту.
  • Сертифікат національного тесту на цифрову грамотність для громадян «Цифрограм».
  • Сертифікат на знання англійської мови не нижче рівня А2.
  • Резюме довільної форми.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 15 календарних днів з дня публікації оголошення, з 05 по 19 червня 2024 року включно за адресою: вул. Задернюка, 3, смт Солоне, до 17.00 год 19 червня 2024 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, сумлінність, стресостійкість.

Необхідні ділові якості

Дисциплінованість, якість виконання роботи, продуктивність праці.

Уміння працювати з комп’ютером

Добре володіння пакетом MS Office (Word, Excel, Power Point, Access), графічні редактори (Canva, VistaCrello тощо), обізнаність у питаннях інформаційної та цифрової безпеки, кібергігієни. Впевнений користувач у роботі з електронними таблицями, цифровими календарями та інструментами для відеоконференцій. Розуміння роботи в Google Analytics та з Google документами.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Документи, які регламентують діяльність начальника відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради:

Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

Внутрішні документи: розпорядження селищного голови; рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; положення відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради; посадова інструкція начальника відділу проєктного менеджменту та євроінтеграції виконавчого комітету Солонянської селищної ради.

Повинен знати: інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області , кабінет селищного голови, 24 червень 2024 року, початок о 09.00 год.

Прізвище, ім'я та по батькові,   адреса, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Дармостук Людмила Василівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю, смт Солоне, вул. Задернюка, 3 Дніпровського району Дніпропетровської області.

 

Фото без опису